Pedagogu radošās izstrādnes
(izmantojot piedāvātos materiālus, lūgums ievērot autortiesības)
2017./2018.m.g.
I.Treikale Literārās stundas sākumskolā.
I.Treikale Pirms izmet, izlasi, izgriez un izmanto.
I.Saule Lasītprasme
M.Kudurs Skolēnu brīvā laika organizēšanas iespējas
A.Verze Jēdzienu kartes lasītprasmes veicināšanai
L.Sosnare: Daudzpusīgā intelekta teorija skolā bērniem ar speciālajām vajadzībām
A.Viļuma: Pašvadības caurvijas ieviešana mācību darbā sākumskolas klasēs.
A.Verze: Skolēnu motivācijas veicināšana pašvadītā lasīšanas procesā.
2016./2017.m.g.
A.Litauniece: Lasīt ar interesi
I.Kolendoviča: Kas jāņem vērā, veidojot draudzību ar digitālo tehnoloģiju palīdzību
I.Kolendoviča: Digitālo tehnoloģiju loma bērnu komunikācijā
I.Kolendoviča: Preventīvu pasākumu īstenoًšana sociālās atstumtības riska mazināšanā
I.Guseva: Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus
I.Guseva: Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus
I.Guseva: Tēmas „Fizika un tehnika” apguve, ievērojot izglītojamo mācīšanās traucējumus
E.Barkane, Ž.Truskovska: Pusaudžu socializācijas procesa veicināšana neformālās izglītības vidē
2015./2016.m.g.
I.Saule: Runas un rakstu vingrinājumu diferencēšana bērniem ar speciālajām vajadzībām
Ž.Truskovska, A.Olutnika: Profesionālā izdegšana un tās profilakses iespējas
A.Rezvovs: Pareizrakstības attīstība dzimtās valodas (krievu) stundās 1. klasē
I.Urtāne: Mūzikas terapijas izmantošana ģimenes harmoniskas vides veidošanā
I.Višķere: Modes skate kā mācību metode
A.Kudure: Alternatīvās izglītības metožu izmantošana bioloģijas stundās
K.Balodis: Antarktika
K.Balodis: Pasaules okeāns un tā daļas
K.Balodis: Saimniecības attīstības priekšnoteikumi un faktori